خبرگزاری رسمی شهرستان کوار

( جوان نیوز ) JAVAN NEWS

جوان نیوز کوار: سخنگوی وزارت خارجه عراق تاکید کرد که اگر از بغداد خواسته شود نقش خود را در خصوص نزدیک کردن دیدگاه های میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ایران ایفا می کند.

«احمد المحجوب» سخنگوی وزارت خارجه عراق در گفتگو با الجریده عنوان داشت: در خصوص اینکه عراق نقشی را در زمینه نزدیک کردن دیدگاه های کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ایران ایفا کند باید بگویم که عراق هرگز در ایفای این نقش تردید نخواهد کرد البته اگر از بغداد خواسته شود و این اقدام در سایه روابط خوب عراق با کشورهای منطقه صورت می گیرد.وی هم چنین در خصوص مداخلات ترکیه در عراق و سوریه عنوان داشت: عراق مخالف هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی کشورها است و ما به قوانین بین المللی و تعهدات دو جانبه میان کشورها پایبند هستیم. عراق از همه طرفها می خواهد تا به حاکمیت دیگر کشورها احترام بگذارند.المحجوب تاکید کرد: روند مبارزه با تروریسم باید با هماهنگی ائتلاف بین المللی صورت پذیرد و این مساله نباید تبدیل به دلیلی برای تجاوز به مرزهای هیچ کشوری شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۵
روح اله کشت کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی