خبرگزاری رسمی شهرستان کوار

( جوان نیوز ) JAVAN NEWS

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

جوان نیوز: تیراندازی هوایی در جشن عروسی در شهر مورموری یک کشته برجای گذاشت و مراسم عروسی را به عزا تبدیل کرد.

حجت هادی زاده بخشدار مورموری با تایید این خبر گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در شهر مورموری جوانی ۳۰ ساله جان خودش را از دست داده است.

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۸:۳۶
روح اله کشت کار

جوان نیوز: یک روزنامه انگلیسی از برنامه ریزی آمریکا برای حمله به کره شمالی با هدف پایان دادن به فعالیت های هسته ای و موشکی پیونگ یانگ خبر داد.

به گزارش جوان نیوز به نقل از دیلی تلگراف، ایالات متحده آمریکا در حال برنامه ریزی برای حل نظامی بحران کره شمالی بوده و بدنبال راه هایی برای پایان دادن به برنامه های هسته ای و موشکی پیونگ یانگ است. به نوشته این روزنامه انگلیسی، دو مقام آمریکایی این موضوع را تائید کرده اند. پیشتر نیز «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا، از مذاکرات واشنگتن و پکن در مورد شرایط کره شمالی بعد از سقوط حکومت این کشور خبر داده بود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۸:۳۴
روح اله کشت کار

جوان نیوز: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم حائری شیرازی پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

با تأسف و تأثر خبر درگذشت عالِم متفکر حضرت حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محیی‌الدین حائری شیرازی رحمةاللّه علیه را دریافت کردم. ایشان از جمله‌ی عالمان دینی برجسته و موفقی بودند که عمر بابرکت را یک‌سره در خدمت تربیت نفوس و تعالی بخشیدن به روح و دل و فکر و عمل مخاطبان خود قرار دادند. چه پیش از انقلاب در شیراز و قم و چه پس از پیروزی انقلاب در جایگاه امامت جمعه و پایگاههای برجسته‌ی دیگر، ذهن و اندیشه‌ی فعال و کارآمد این روحانی بااخلاص و اهل معرفت و سلوک، همواره نقشی اثرگذار در ترویج معارف اسلامی و قرآنی و انقلابی داشته و به پرورش نفوس پرداخته است.اینجانب فقدان تأثرانگیز این عالم ربانی را به بازماندگان مکرّم و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به حوزه‌ی علمیه و عموم مردم عزیز و روحانیون محترم استان فارس تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم. سید علی خامنه‌ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۹
روح اله کشت کار
جوان نیوز: یک منبع نظامی در استان صعده یمن به اسپوتنیک اعلام کرد: یگان موشکی نیروهای انصارالله یمن، عصر دیروز، پادگان نظامیان سعودی را در جیزان با موشک ساخت داخل یمن از نوع صمود که برد آن ۳۸ کیلومتر است هدف قرار دادند.این منبع بیان کرد: موشک به طور دقیق به هدف اصابت کرده است.حمله موشکی به پادگان سعودی پس از حمله موشکی به کاخ یمامه در ریاض صورت می گیرد.

موشک صمود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۷
روح اله کشت کار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، هیأت شطرنج استان فارس با همکاری هیأت شطرنج شهرستان کوار یک دوره مسابقه شطرنج سریع در ۹ دور و به روش سوئیسی برگزار کرد که در پایان عناوین زیر به دست آمد:

مقام اول: علیرضا مظفری

مقام دوم: مجتبی صفری اسکندری

مقام سوم: مهدی خادمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۲
روح اله کشت کار

بنا به درخواست دوست عزیزی بنام کیوان مبنی بر قراردادن مطالبی درمورد شهر کوار از فرهنگ و زبان و گویش تا بخش های دیگر آن ما موفق شدیم با استفاده از منابع گوناگون اطلاعاتی جمع نماییم که در ادامه خواهید خواند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۷:۵۲
روح اله کشت کار
جوان نیوز: شست خبری دکتر دهقان فرماندار شهرستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کوار صبح امروز (دوشنبه) 27 آذرماه در دفتر جلسات فرمانداری برگزار شد. شایان ذکر است نشست خبری داریوش دهقان  با خبرنگاران و  اصحاب رسانه هر سه ماه یکبار بمنظور پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان به انجام می رسد. گفتنی است در این نشست ها بنا به درخواست خبرنگاران شهرستان مسئولین دستگاههای اجرایی مرتبط نیز بمنظور شفاف سازی مسائل حوزه کاری خود حضور بهم می رسانند.   
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۰۹:۲۱
روح اله کشت کار

جوان نیوز: کریستین ساینس مانیتور با طرح این پرسش که ایران به عنوان یک ابرقدرت جدید چگونه نفوذ و جای پای خود را در منطقه گسترش می‌دهد؟ نوشت: حرکت حزب‌النجبای عراق یکی از گروه‌های وفادار به آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر عالی ایران است که در عراق واقع بوده و از قدرت برخوردارند. «هاشم الموسوی» سخنگوی النجبا می‌گوید: «اگر تسلیحات ایرانی‌ها نبود، آن موقع این داعش بود که روی این مبل راحتی نشسته بود، پیروزی ما بر داعش، پیروزی تمامی بشریت بود» و البته پیروزی برای ایران، که از صحنه نبرد علیه داعش در عراق و سوریه بیرون آمد و ورای آن یک ابرقدرت بی‌رقیب در منطقه با توانایی‌های هرچه بیشتر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که قادر به شکل دادن به وقایع در منطقه خاورمیانه است، همانطوری که پیش از این نیز تجربه آن را داشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۰۹:۱۸
روح اله کشت کار
جوان نیوز: ستاد تمام پژوهشگاه بین‌المللیزلزله گفت: مردم امشب اگر می‌توانند همراه با حفظ آرامش و عدم توجه به شایعات هنوز هوشیار باشند.
مهدی زارع ادامه داد: حتی زلزله‌های کوچک بعدی ما را از عدم احتمال رخداد زلزله بزرگ‌تر در همین گسل ماهدشت-جنوب کرج، یا تحریک گسیختگی در گسل‌های مجاور نمی‌تواند مطمئن کند!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۰۹:۱۲
روح اله کشت کار