خبرگزاری رسمی شهرستان کوار

( جوان نیوز ) JAVAN NEWS

جوان نیوز به نقل از بهار کوار: سومین جلسه هماهنگی ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان کوار با اصحاب رسانه، با حضور زارع دادستان کوار و دبیر این ستاد، جلالی سرپرست اداره ارشاد و اسلامی و خبرنگاران شهرستان، در محل دفتر دادستان کوار برگزار شد.دادستان کوار با اشاره به وضعیت شهرستان و مسائل مختلف پیرامون انتخابات، گفت: در انتخابات پیش رو باید آبروی کوار حفظ شود و همه تلاش کنیم که انتخابات آرام و بدون حاشیه ای را پشت سر بگذاریم و باعث شویم که آن نگاه خاص نسبت به کوار، در اذهان مردم دیگر نقاط استان پاک شود.

 دبیر ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان کوار در توصیه ای به خبرنگاران گفت: تلاش کنید در عین حالی که ترکش تخلفات انتخاباتی به شما وارد نشود، مردم را ارشاد کنید که انتخاب صحیحی داشته باشند چرا که همیشه اینطور نیست که اکثریت، بر حق باشند و اعتقاد دارم بعضی مواقع این اقلیت هستند که درست می گویند و شما خبرنگاران به عنوان اقلیت دست به قلم، راحت تر می توانید عملکرد افراد را تشخیص دهید چرا که شما دائم در حال رصد اخبار شهرستان هستید و عملکردها را می بینید.

 

زارع تصریح کرد: چگونه است که با خبرنگاران در خصوص امر مهمی مثل انتخابات مشورت نمی کنند، به نظر من، شما خبرنگاران این امر را بهتر تشخیص می دهید تا سیاسیون، چرا که سیاسیون، با نگاه حزبی به این قضیه نگاه می کنند.

 

دادستان کوار افزود: من و شما وظیفه نداریم که بگوییم چه کسی اصلح است منتهی سعی کنید روشنگری کنید، روشنگری که واقعیات را نشان دهد و علاوه بر آن سعی کنید تا انتخاباتی آرام و بدون تنش برگزار شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
روح اله کشت کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی