خبرگزاری رسمی شهرستان کوار

( جوان نیوز ) JAVAN NEWS

گفتگوی اختصاصی با خانم دکتر بهرامی

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ

جوان نیوز: ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت جوان نیوز کوار و بازدیدکنندگان محترم. اینجانب طاهره بهرامی شابهرامی، سال ۷۸ با رتبه ۴۸۸ در رشته پزشکی دانشگاه دولتی قبول شدم و ده سال بعد در سال ۸۸ موفق به قبولی در مقطع تخصص رشته تحصیلی جراحی زنان، زایمان و نازایی شدم. همچنین توانستم با رتبه سوم بورد کشور فارغ‌التحصیل شوم. وهم‌اکنون در استان فارس مشغول طبابت می باشم.          

خانم دکتر، شما رمز موفقیت‌تون رو برا رسیدن به این جایگاه مهم چی می‌دونین؟

من همیشه به خدا توکل کردم. خانواده‌م هم خیلی خوب حمایتم کردن. با این وجود فکر می‌کنم کلید گره‌های من این بود که هروقت کاری رو شروع کردم تا آخر رفتم.

خاطره خوب و بدی از شغلتون به ذهن دارین برا خوانندگان بگین؟

باور کنین که هر نوزادی که متولد میشه برا من یه خاطره شیرین و فراموش‌نشدنیه. خاطره بد هم… واقعاً یادم نمیاد.

چه صحبتی با کسانی که به شغل پزشکی تو این سطح علاقه‌مند هستن، دارین؟

باید به علاقه‌مندان رشته پزشکی بگم که مثل هر شغل دیگه‌ای، این حوزه هم سختی‌های خاص خودش رو داره اما تو این رشته باید خیلی پشتکار زیادی داشته باشن و علاقه داشته باشن چون تو این رشته هم تحصیل طولانیه و هم حجم دروس خیلی زیاد هست. بنابراین باید پشتکار و انگیزه و علاقه زیادی هم داشته باشن تا بتونن موفق بشن.

شما اهل شهرستان کوار هستین. چقدر با مشکلات این شهرستان آشنایین؟

بله خونواده من هنوز هم ساکن کوار هستن. من تا حدود زیادی از مشکلات درمان این منطقه هم اطلاع دارم.

اگه زمینه فعالیت شما تو کوار آماده بشه آیا حاضر هستین که تو این شهرستان خدمت کنین؟

من از حدود سه ماه پیش، یک روز در هفته رو تو درمانگاه کوار، مشغول به خدمت هستم. واقعیت اینه که سنگ‌اندازی‌هایی هم شده ولی من بخاطر مردم مدارا کردم تا بلکه کار کوچیکی واسه مردم خوب شهرم انجام داده باشم.

همین حالا هم هر شنبه صبح تو درمانگاه امیرالمونین (ع) و شفای کوار هستم. عصر هم مطب شیراز هستم و انشاءالله اگه بیمارستان کوار افتتاح بشه حتما به همشهریان عزیزم خدمت می‌کنم.

اگه مطلب خاصی دارین بفرمایین؟

من از دور و نزدیک مشکلات حوزه بهداشت و درمان را می‌بینم ولی متأسفانه هیچ تلاشی در رفع آن در هیچ سطحی ندیدم. من فکر می‌کنم خود مردم باید شروع کنند به حل مسایل خودشان.

در مورد مسائل درمان کوار هم باید برنامه‌ریزی بشه. البته شکی نداریم که در رأس آن نیاز به یک لیدر کاردان و مدبر هست.

درپایان نیز جا دارد به شما بخاطر داشتن سایتی خوب و پرمحتوا بنام جوان نیوز کوار تبریک میگم و امیدوارم شما و همکارانتون در اینکار موفق و پیروز باشین.

 

مصاحبه: ابوذر رضایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
روح اله کشت کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی