خبرگزاری رسمی شهرستان کوار

( جوان نیوز ) JAVAN NEWS

جوان نیوز کوار: سومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر به ریاست داریوش دهقان فرماندار شهرستان و با حضور اعضا در دفتر جلسات فرمانداری برگزار گردید. 

در این جلسه داریوش دهقان با تاکید بر تلاش های دشمنان در خدشه دار نمودن آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد روح نشاط و امیدواری در هر لحظه وظیفه اصلی ماست و در این برهه از زمان که سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی است این وظیفه خطیر مضاعف گشته و ما باید تمام تلاش خود را بکار بندیم تا با بیان عملکرد دولت و آگاهسازی در مردم روح امید و امیدواری ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان در ادامه گفت: امسال نیز بسان سالهای قبل در شهرستان کوار دو دهه را به دهه فجر اختصاص داده ایم تا بتوانیم در تمام روستاها و مساجد حضوری پررنگ داشته باشیم و عملکردهای صورت پذیرفته در سطح شهرستان را به اطلاع مردم برسانیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین اظهار داشت:همه مسئولین باید دست در دست هم دهیم تا با فضاسازی مناسب و حضور پرشور در کنار مردم دهه فجر امسال را بهتر از هر سال دیگری برگزار نمائیم. 

در ادامه به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های شاخص دهه مبارک فجر پرداخته شد و پیشنهادات لازم ارائه گردید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
روح اله کشت کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی